jag är tillbaka?

hej, jag är tillbaka, tror jag?
hänt fruktansvärt mycket, ohmygod säger jag bara..
orkar inte ta upp något direkt i bloggen men, haha men vi får se!

sommarlov om fucking 4 dagar, taggad till tusen!
inga direkta planer för sommaren, bara ha det jävligt bra!

just nu sitter jag och lyssnar på musik, äter godis & bloggar med pappas dator, tack pappsen att jag fick låna dina dator! ♥ idag har jag inte gjort någonting alls typ, varit i skolan ( OVÄRT!!), drog hem till nathalie en stund efteråt, den stackaren är sjuk! sen drog jag hem och somnade och sov i tre timmar, varit helt fruktansvärt trött idag! skööönt! skulle träffat sehran en stund, men eftersom jag somnade blev det inget med det..
hörs imorgon antagligen(?)
vi får se!



helt random bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

jag är tillbaka?

hej, jag är tillbaka, tror jag?
hänt fruktansvärt mycket, ohmygod säger jag bara..
orkar inte ta upp något direkt i bloggen men, haha men vi får se!

sommarlov om fucking 4 dagar, taggad till tusen!
inga direkta planer för sommaren, bara ha det jävligt bra!

just nu sitter jag och lyssnar på musik, äter godis & bloggar med pappas dator, tack pappsen att jag fick låna dina dator! ♥ idag har jag inte gjort någonting alls typ, varit i skolan ( OVÄRT!!), drog hem till nathalie en stund efteråt, den stackaren är sjuk! sen drog jag hem och somnade och sov i tre timmar, varit helt fruktansvärt trött idag! skööönt! skulle träffat sehran en stund, men eftersom jag somnade blev det inget med det..
hörs imorgon antagligen(?)
vi får se!



helt random bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0