godmorning!

hej babees!
sovit gott? det har jag iaf!
vaknade runt 11, och gick ner o bakade chocklabollar, hehe!
var så grymt sugen på det, så ja.. så fick det bli!
så nu sitter jag här och mår illa som satan.. ska strax hoppa in i duschen och sedan springa bort till susanna. vi ska byta julklappar och prata i guess. hoppas verkligen hon gillar min julklapp, heh..
nu får jag nog skynda mig!

mobilbloggar antagligen senare hos susannäää ♥
försesten kollade jag inte på kronjuvelerna igår, för den cpade, så jag kollade på crazy, stupid, love!
den rekommenderar jag oxå, haha skratta typ igenom halva filmen!
kyss på er!


SAKNAR SOMMAREN!!! va liten jag såg ut :o

Kommentarer
Postat av: johanna

tog de bara lugnt jag:) dudå?:D

vill ha sommarrrrr......

kramkram!:D<3

2012-01-05 @ 13:19:43
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

godmorning!

hej babees!
sovit gott? det har jag iaf!
vaknade runt 11, och gick ner o bakade chocklabollar, hehe!
var så grymt sugen på det, så ja.. så fick det bli!
så nu sitter jag här och mår illa som satan.. ska strax hoppa in i duschen och sedan springa bort till susanna. vi ska byta julklappar och prata i guess. hoppas verkligen hon gillar min julklapp, heh..
nu får jag nog skynda mig!

mobilbloggar antagligen senare hos susannäää ♥
försesten kollade jag inte på kronjuvelerna igår, för den cpade, så jag kollade på crazy, stupid, love!
den rekommenderar jag oxå, haha skratta typ igenom halva filmen!
kyss på er!


SAKNAR SOMMAREN!!! va liten jag såg ut :o

Kommentarer
Postat av: johanna

tog de bara lugnt jag:) dudå?:D

vill ha sommarrrrr......

kramkram!:D<3

2012-01-05 @ 13:19:43
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0