fy..

som jag skrev i andra inlägget, har jag inte orkat med bloggen!
men jag mår bättre nu osv!
imorgon blir det filmkväll med lisa antagligen, fast hon mådde inte så bra efter skolan, så jag får se. annars sover jag hos susannäää!
jag har även sån ångest över att jag inte skött bloggningen eller något, hehe..
förlåt, men ni vet varför!
snart blir uppdateringen normal igen, hoppas jag!
ska även försöka mig på mitt photoshop, så svårt!
köpte nya, enkla, hörlurar igår, asbra!
ni får massa outfits kort imorgon, kanske innan jag går till skolan, om jag hinner!
kyss

ligger i brorsan soffa just nu, och kollar på tv! antar att jag kommer somna här, hehe..



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Du får gratis tuggummin/godis här! :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/vill-du-fa-tuggummin-gratis.html

2012-01-19 @ 21:07:14
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

fy..

som jag skrev i andra inlägget, har jag inte orkat med bloggen!
men jag mår bättre nu osv!
imorgon blir det filmkväll med lisa antagligen, fast hon mådde inte så bra efter skolan, så jag får se. annars sover jag hos susannäää!
jag har även sån ångest över att jag inte skött bloggningen eller något, hehe..
förlåt, men ni vet varför!
snart blir uppdateringen normal igen, hoppas jag!
ska även försöka mig på mitt photoshop, så svårt!
köpte nya, enkla, hörlurar igår, asbra!
ni får massa outfits kort imorgon, kanske innan jag går till skolan, om jag hinner!
kyss

ligger i brorsan soffa just nu, och kollar på tv! antar att jag kommer somna här, hehe..



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

Du får gratis tuggummin/godis här! :D

http://bruudar.blogg.se/2012/january/vill-du-fa-tuggummin-gratis.html

2012-01-19 @ 21:07:14
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0