melodifestivalen

jag hatar ulrik munther!
nä men hata är ett starkt ord, men ogillar honom stort!
nu har melodifestivalen slutat och jag ska chilla lite vid datorn bara!
behöver vila upp mig inför skolan på måndag, otaggad som fän.

imorn blir det mer vila och åka hem till mamma igen...
tror dessutom febern är tillbaka igen, känns bra.
eller inte.. haft det fram & till sen i tisdags!? ååårkar inte.

svar till natha: hahhahhha natha öroninflammation smittar inte ditt kött....

(osminkad & allt... )

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra att du tar reda på saker innan du säger något.. Jag vet att de inte smittar jag har inte ens sagt något?

Syftade dock på din FÖRKYLDNING -.-'



Okej alltså hänger du nt med imorgon, bra att du säger till, syns om 4 veckor! Puss! :))<3

2012-02-11 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

melodifestivalen

jag hatar ulrik munther!
nä men hata är ett starkt ord, men ogillar honom stort!
nu har melodifestivalen slutat och jag ska chilla lite vid datorn bara!
behöver vila upp mig inför skolan på måndag, otaggad som fän.

imorn blir det mer vila och åka hem till mamma igen...
tror dessutom febern är tillbaka igen, känns bra.
eller inte.. haft det fram & till sen i tisdags!? ååårkar inte.

svar till natha: hahhahhha natha öroninflammation smittar inte ditt kött....

(osminkad & allt... )

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra att du tar reda på saker innan du säger något.. Jag vet att de inte smittar jag har inte ens sagt något?

Syftade dock på din FÖRKYLDNING -.-'



Okej alltså hänger du nt med imorgon, bra att du säger till, syns om 4 veckor! Puss! :))<3

2012-02-11 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0