gomorron, gomOOOron

hej bloggen!
haha tänkte först och främst ta upp allting jag drömt inatt ^^
först, så sa mamma att jag skulle flytta till mormor och morfar som bor i uddevalla..
så jag tog tåget dit, och sen när jag skulle skulle gå till dom, då var det  typ ett ställe man hoppa i vattnet och simmade till andra sidan ( det var den enklaste vägen ) så jag hoppade i och simmade halva vägen, sen så tappade jag min väska som hängde på axeln, men då var det en annan som hade fått tag på den. Så jag simmade tillbaka och skulle gå en skogsväg, och i början av vägen stog det en tant och en som inte prata svenska, och pratade. Jag frågade tanten - eehm, exscuse me (  har glömt hur det stavas xd ) do you now the way to ehm, upp over there, eller pratar du svenska kanske? tanten - ja jag pratar svenska, du menar upp över dem kullarna där till ( och så viskar hon något i mitt öra, men kommer inte ihåg vad hon sa )? Jag - Jaa! exakt där! Och så visade hon mig vägen, sen kom jag fram, och så var det inget mer med  det, HAHAHAHAH..

mår mycket bättre idag btw, vilket är skrämmande skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

gomorron, gomOOOron

hej bloggen!
haha tänkte först och främst ta upp allting jag drömt inatt ^^
först, så sa mamma att jag skulle flytta till mormor och morfar som bor i uddevalla..
så jag tog tåget dit, och sen när jag skulle skulle gå till dom, då var det  typ ett ställe man hoppa i vattnet och simmade till andra sidan ( det var den enklaste vägen ) så jag hoppade i och simmade halva vägen, sen så tappade jag min väska som hängde på axeln, men då var det en annan som hade fått tag på den. Så jag simmade tillbaka och skulle gå en skogsväg, och i början av vägen stog det en tant och en som inte prata svenska, och pratade. Jag frågade tanten - eehm, exscuse me (  har glömt hur det stavas xd ) do you now the way to ehm, upp over there, eller pratar du svenska kanske? tanten - ja jag pratar svenska, du menar upp över dem kullarna där till ( och så viskar hon något i mitt öra, men kommer inte ihåg vad hon sa )? Jag - Jaa! exakt där! Och så visade hon mig vägen, sen kom jag fram, och så var det inget mer med  det, HAHAHAHAH..

mår mycket bättre idag btw, vilket är skrämmande skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0