TJENARE

Hej bloggen!
Jag slutade skolan tidigt idag, redan klockan halv 12 o:
Aja, i skolan hände väll typ ingenting, förutom att jag blev jävligt sur när jag skulle hem, för då hade några tagit min skåpsnyckel och vägrade ge tillbaka den, så jag missade första tåget, och fick vänta en timme på nästa BUSS. Har fortfarande inte fått tillbaka nyckeln, så dom har säkert vart och rört till som fan där nu. Aja, sen kom äntligen bussen och jag åkte hem.. Frida skulle vart i vänersborg 2, men istället kommer hon tjugo i 4. Så ingen idé och åka hem till mamma under den tiden heller. Så jag är hos pappa just nu som sover, ( som vanligt.. ).
Sitter vid pappas stationära dator så kan inte ladda över outfits bilderna heller.
AJA, skitsamma. Laddar över de sen när jag kommer hem till mamma.
Vad många gånger jag skrivit aja? Nu ska jag rensa min väska och vänta på att Frida ska messa mig och skriva att jag ska komma och möta henne nere vid stationen. Mycket jag skrivit! Men säkert ingen som orkat läsa allt ändå..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

TJENARE

Hej bloggen!
Jag slutade skolan tidigt idag, redan klockan halv 12 o:
Aja, i skolan hände väll typ ingenting, förutom att jag blev jävligt sur när jag skulle hem, för då hade några tagit min skåpsnyckel och vägrade ge tillbaka den, så jag missade första tåget, och fick vänta en timme på nästa BUSS. Har fortfarande inte fått tillbaka nyckeln, så dom har säkert vart och rört till som fan där nu. Aja, sen kom äntligen bussen och jag åkte hem.. Frida skulle vart i vänersborg 2, men istället kommer hon tjugo i 4. Så ingen idé och åka hem till mamma under den tiden heller. Så jag är hos pappa just nu som sover, ( som vanligt.. ).
Sitter vid pappas stationära dator så kan inte ladda över outfits bilderna heller.
AJA, skitsamma. Laddar över de sen när jag kommer hem till mamma.
Vad många gånger jag skrivit aja? Nu ska jag rensa min väska och vänta på att Frida ska messa mig och skriva att jag ska komma och möta henne nere vid stationen. Mycket jag skrivit! Men säkert ingen som orkat läsa allt ändå..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0