puuuuh...

hej bloggen!
var ensamm hemma förut en stund och då passade jag på att träna lite, för en snygg mage passar ju bra på sommarn, inte sant!? Iaf, om jag nämner min blogg någon stans, så kan typ någon komma från varsom och bara - ÅH, din blogg amanda, den är så bra! Det är så roligt att höra! Tacktacktack :) det är sådant som värmer hjärtat (; OCH får mig att känna ''blogglust''.. HAHA, kul ord jag kom på! Imorrn ska jag kanske till vattenpalatset med Nathalie, som jag inte träffat på en evighet, typ. Kul!  nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag! härligthärligt! har bokat med susanna att vi ska vara någon av de dagarna.. :) annars har jag inga mer planer för veckan!? eller, jag börjar med varannan vecka med pappa ( igen... ).. har tyvär inga bilder typ.. föressten var jag hos mormor & morfar idag, de har köpt ett nytt hus som jag tycker är ganska niice!
AJA, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

puuuuh...

hej bloggen!
var ensamm hemma förut en stund och då passade jag på att träna lite, för en snygg mage passar ju bra på sommarn, inte sant!? Iaf, om jag nämner min blogg någon stans, så kan typ någon komma från varsom och bara - ÅH, din blogg amanda, den är så bra! Det är så roligt att höra! Tacktacktack :) det är sådant som värmer hjärtat (; OCH får mig att känna ''blogglust''.. HAHA, kul ord jag kom på! Imorrn ska jag kanske till vattenpalatset med Nathalie, som jag inte träffat på en evighet, typ. Kul!  nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag! härligthärligt! har bokat med susanna att vi ska vara någon av de dagarna.. :) annars har jag inga mer planer för veckan!? eller, jag börjar med varannan vecka med pappa ( igen... ).. har tyvär inga bilder typ.. föressten var jag hos mormor & morfar idag, de har köpt ett nytt hus som jag tycker är ganska niice!
AJA, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0