JIPPIE!

Hej bloggen!
Är hos pappa nu. Försökte blogga hemma hos mamma men det blev glapp i laddaren och datorn slocknade.
Idag har jag varit hemma från skolan, hade jätteont i magen förut! Inte kul. Men imorgon ska jag dit iaf!
Som ni vet ( eller inte vet.. ) så tappade jag min tillfälliga telefon jag hade.. Jag visste ju att jag inte skulle få någon ny ( efter såååå många mobiler jag gjort sönder ). Men förrut när pappa kom och hämtade mig, så låg det en siba påse där jag satt.. Han bara - Kolla i siba påsen och kolla om det är nåt att ha.. - Visst.. Sa jag och tänkte att han kanske köpt någon film eller spel, och där i påsen ligger en sprillans ny samsung galaxy mini!!! Den jag bloggade om för ett tag sedan, att jag ville vinna! Tror ni jag blev glad eller?! Så jävla gött med en mobil igen! Aja, nu ska jag plugga till no-provet lite granna som är imorgon, men jag har faktiskt hängt med bra på lektionerna, så jag kan det ganska bra ändå ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

JIPPIE!

Hej bloggen!
Är hos pappa nu. Försökte blogga hemma hos mamma men det blev glapp i laddaren och datorn slocknade.
Idag har jag varit hemma från skolan, hade jätteont i magen förut! Inte kul. Men imorgon ska jag dit iaf!
Som ni vet ( eller inte vet.. ) så tappade jag min tillfälliga telefon jag hade.. Jag visste ju att jag inte skulle få någon ny ( efter såååå många mobiler jag gjort sönder ). Men förrut när pappa kom och hämtade mig, så låg det en siba påse där jag satt.. Han bara - Kolla i siba påsen och kolla om det är nåt att ha.. - Visst.. Sa jag och tänkte att han kanske köpt någon film eller spel, och där i påsen ligger en sprillans ny samsung galaxy mini!!! Den jag bloggade om för ett tag sedan, att jag ville vinna! Tror ni jag blev glad eller?! Så jävla gött med en mobil igen! Aja, nu ska jag plugga till no-provet lite granna som är imorgon, men jag har faktiskt hängt med bra på lektionerna, så jag kan det ganska bra ändå ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0