Hemma..

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat på 2 dagar.
I fredags var jag med Frida till 21.30, och igår så sålde jag tidningar sen så åkte jag till min moster och vi åkte till trollhättan och gick runt där en stund, men det var typ någon mc träff eller något där, men det gjorde ju ingenting men, HAHA. Men iaf när jag och frida träffades i fredags så fick jag hennes ena lila converse, och hon fick min ena vita! Gulligt! Dessutom är det bara 17 dagar kvar i skolan, UNDERBART! Tog massa jävla kort på fåglar i trollhättan, men orkar fan inte ladda upp dom, och vafan, är det kul att kolla på fåglar?
Så kommer lite kort på min sötaste kusin, Isak, och annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Hemma..

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterat på 2 dagar.
I fredags var jag med Frida till 21.30, och igår så sålde jag tidningar sen så åkte jag till min moster och vi åkte till trollhättan och gick runt där en stund, men det var typ någon mc träff eller något där, men det gjorde ju ingenting men, HAHA. Men iaf när jag och frida träffades i fredags så fick jag hennes ena lila converse, och hon fick min ena vita! Gulligt! Dessutom är det bara 17 dagar kvar i skolan, UNDERBART! Tog massa jävla kort på fåglar i trollhättan, men orkar fan inte ladda upp dom, och vafan, är det kul att kolla på fåglar?
Så kommer lite kort på min sötaste kusin, Isak, och annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0