GRATTIS FRIDAANDÈN!

Grattis älskade vännen!
Du betyder så jävla mycket för mig ska du veta.
Det var nog typ 2 år sen vi lärde känna varandra, och det är bland det bästa som hänt mig!
Du är så underbar! Vi kan sitta i timmar och bara titta på varandra och göra olika miner, och dö av skratt för varje ny min vi upptäcker.. Våran humor asså.. Den är så BÄST. Fyfan.. Jag saknar dig, som fan oxå :/
Jag hoppashoppashoppas du flyttar tillbaks till vbg igen! vännen, duvet att jag alltid finns här!


Hoppas du haft en underbar dag!
Hipphipp hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra!


Ps; Glöm aldrig att jag älskar dig, Frida Andén!


Kommentarer
Postat av: frida

TACK ÄLSKLING!

du är helt underbar jag älskar dig du är det finaste som hänt mig <3

2011-05-31 @ 19:05:51
URL: http://fridaanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

GRATTIS FRIDAANDÈN!

Grattis älskade vännen!
Du betyder så jävla mycket för mig ska du veta.
Det var nog typ 2 år sen vi lärde känna varandra, och det är bland det bästa som hänt mig!
Du är så underbar! Vi kan sitta i timmar och bara titta på varandra och göra olika miner, och dö av skratt för varje ny min vi upptäcker.. Våran humor asså.. Den är så BÄST. Fyfan.. Jag saknar dig, som fan oxå :/
Jag hoppashoppashoppas du flyttar tillbaks till vbg igen! vännen, duvet att jag alltid finns här!


Hoppas du haft en underbar dag!
Hipphipp hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra!


Ps; Glöm aldrig att jag älskar dig, Frida Andén!


Kommentarer
Postat av: frida

TACK ÄLSKLING!

du är helt underbar jag älskar dig du är det finaste som hänt mig <3

2011-05-31 @ 19:05:51
URL: http://fridaanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0