Omstart.

Hej.
Ja, som sagt, ska ha en slags 'omstart' i hela bloggen.
Fast de andra inläggen kommer ända vara kvar.
Jo, fick ju min systemkamera igår, och har hunnit vara ute och fotat idag, men har tyvär inte hunnit ladda in bilderna än.
Det blir kanske inte världens förändring på själva bilderna, men känslan man får när man fotograferar, wow.
Helt amazing asåå o:
Förrut var Mormor och Morfar här. Kul!
Nu ska jag fixa ny bloggdesign och ladda över bilderna till datorn :)
Resultatet av bloggen ser ni senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Omstart.

Hej.
Ja, som sagt, ska ha en slags 'omstart' i hela bloggen.
Fast de andra inläggen kommer ända vara kvar.
Jo, fick ju min systemkamera igår, och har hunnit vara ute och fotat idag, men har tyvär inte hunnit ladda in bilderna än.
Det blir kanske inte världens förändring på själva bilderna, men känslan man får när man fotograferar, wow.
Helt amazing asåå o:
Förrut var Mormor och Morfar här. Kul!
Nu ska jag fixa ny bloggdesign och ladda över bilderna till datorn :)
Resultatet av bloggen ser ni senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0