buskul

hejsan! var i skolan idag. Sen på lunchen skulle jag åka hem till mamma, för jag hade håltimme efter det.
Så åkte jag hem, och jag är döförkyld precis som mina andra bröder, så iallafall när jag kommer hem, så har jag ont i huvudet, och då tar jag tempern, för säkerhetsskull bara, och då visar det sig att jag har 39,1 graders feber :o så det blev ingen mer skola för mig idag.. jag har glömt min väska i skåpet bara, fan! jag måste ha världens sämsta immunförsvar, eftersom jag är sjuk så ofta.. alla tror jag skolkar, och det är hemskt att de tror det. jag känner mig sårad. varför kan ni inte lita på mig?
jag är otroligt trött på att vara sjuk iallfall, kanske inte så konstigt... nu måste jag städa mitt rum lite, för det ser ut som ett bombnedslag..
hehehehe, ha det bra alla!

hehehehe, ser lite rolig ut, man ser även att jag är sjuk, om man kollar på mina ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

buskul

hejsan! var i skolan idag. Sen på lunchen skulle jag åka hem till mamma, för jag hade håltimme efter det.
Så åkte jag hem, och jag är döförkyld precis som mina andra bröder, så iallafall när jag kommer hem, så har jag ont i huvudet, och då tar jag tempern, för säkerhetsskull bara, och då visar det sig att jag har 39,1 graders feber :o så det blev ingen mer skola för mig idag.. jag har glömt min väska i skåpet bara, fan! jag måste ha världens sämsta immunförsvar, eftersom jag är sjuk så ofta.. alla tror jag skolkar, och det är hemskt att de tror det. jag känner mig sårad. varför kan ni inte lita på mig?
jag är otroligt trött på att vara sjuk iallfall, kanske inte så konstigt... nu måste jag städa mitt rum lite, för det ser ut som ett bombnedslag..
hehehehe, ha det bra alla!

hehehehe, ser lite rolig ut, man ser även att jag är sjuk, om man kollar på mina ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0