Bloggschema

Hej, tänkte prova på att ha något slags blogg schema. Så kanske det blir både roligare att blogga, och att läsa bloggen ^^ Vet inte riktigt hur jag kom på idéen, haha....

Måndag: Jag hissar och dissar någonting, och skriver planer för veckan + Vanligt inlägg.
Tisdag: Jag skriver om 5 olika bloggar jag läser + Vanligt inlägg.
Onsdag: Jag skriver om fotografering eller min kamera + Vanligt inlägg.
Torsdag: Jag väljer ut 3 frågor att besvara ( om ni nu har lust att skriva några frågor under veckan (; ) + Vanligt inlägg.
Fredag: Skriver om 5 bra saker som hänt under veckan och 3 dåliga, Jag lägger ut bilder om varje grej + Vanligt inlägg.
Lördag: Jag väljer ut någon som gjort min vecka så bra + Vanligt inlägg.
Söndag: Jag skriver nytt bloggschema + Vanligt inlägg.

Vad tycker ni om detta? :)
Självklart, om jag har lust att blogga om något annat gör jag ju det, OCKSÅ :)
Ps: Glöm inte bomba på med frågor under veckan så jag kan välja ut några frågor på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Bloggschema

Hej, tänkte prova på att ha något slags blogg schema. Så kanske det blir både roligare att blogga, och att läsa bloggen ^^ Vet inte riktigt hur jag kom på idéen, haha....

Måndag: Jag hissar och dissar någonting, och skriver planer för veckan + Vanligt inlägg.
Tisdag: Jag skriver om 5 olika bloggar jag läser + Vanligt inlägg.
Onsdag: Jag skriver om fotografering eller min kamera + Vanligt inlägg.
Torsdag: Jag väljer ut 3 frågor att besvara ( om ni nu har lust att skriva några frågor under veckan (; ) + Vanligt inlägg.
Fredag: Skriver om 5 bra saker som hänt under veckan och 3 dåliga, Jag lägger ut bilder om varje grej + Vanligt inlägg.
Lördag: Jag väljer ut någon som gjort min vecka så bra + Vanligt inlägg.
Söndag: Jag skriver nytt bloggschema + Vanligt inlägg.

Vad tycker ni om detta? :)
Självklart, om jag har lust att blogga om något annat gör jag ju det, OCKSÅ :)
Ps: Glöm inte bomba på med frågor under veckan så jag kan välja ut några frågor på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0