5 mars.

Hej bloggen!
Har inte bloggat något idag.
Men iaf, så har jag och hela familjen, vart i alingsås och köpt en barnvagn, jättekul -.-
Måste berätta en grej, den systemkameran jag skulle köpa, jag köpte aldrig den ^^
Men jag har köpt en ännu bättre nu ist :)
Wii! Men för att jag skulle ha råd med den, så var jag tvungen att sälja min kompakta, hahaha ;)

Ikväll så blir det melodifestivalen med familjen :)

Sitter och snackar i skype, och mitt headsett, fungerar inte, så jag fick ta mikrofonen jag fick med till mig keybord ^^ Och jag har ingenannanstans att ha den ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

5 mars.

Hej bloggen!
Har inte bloggat något idag.
Men iaf, så har jag och hela familjen, vart i alingsås och köpt en barnvagn, jättekul -.-
Måste berätta en grej, den systemkameran jag skulle köpa, jag köpte aldrig den ^^
Men jag har köpt en ännu bättre nu ist :)
Wii! Men för att jag skulle ha råd med den, så var jag tvungen att sälja min kompakta, hahaha ;)

Ikväll så blir det melodifestivalen med familjen :)

Sitter och snackar i skype, och mitt headsett, fungerar inte, så jag fick ta mikrofonen jag fick med till mig keybord ^^ Och jag har ingenannanstans att ha den ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0