Svar..


Har bara fått två frågor till frågestunden!
Men det är bara att fortsätta fråga på!


Sv; Hej! Jag har bloggat sen maj 2010! :) Men har även haft någon oseriös blogg innan det!


Sv; Hej! Till vardagssmink använder jag bara mascara, eyeliner och puder ( se bild 1! )
Till håret brukar jag inte använda direkt något annat än balsam och schampoo ( haha ), och jag brukar ju ha håret helt naturligt lockigt, men om jag plattar det använder jag först loréal´s värmeskyddande spray, och när jag plattat färdigt använder jag schwarzkopf´s ''smoothing lotion'', hehe, och sist använder jag naturelle´s hårspray!


                      ( Klicka för större bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Svar..


Har bara fått två frågor till frågestunden!
Men det är bara att fortsätta fråga på!


Sv; Hej! Jag har bloggat sen maj 2010! :) Men har även haft någon oseriös blogg innan det!


Sv; Hej! Till vardagssmink använder jag bara mascara, eyeliner och puder ( se bild 1! )
Till håret brukar jag inte använda direkt något annat än balsam och schampoo ( haha ), och jag brukar ju ha håret helt naturligt lockigt, men om jag plattar det använder jag först loréal´s värmeskyddande spray, och när jag plattat färdigt använder jag schwarzkopf´s ''smoothing lotion'', hehe, och sist använder jag naturelle´s hårspray!


                      ( Klicka för större bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0