Sudda bort din sura min.

HAHA, hej bloggen!
Har smsat lite med Nathalie nyss.. Tror inte hon är på världens bästa humör just nu, haha..
Nä, men helt oskyldig är jag väll inte. Nathalie och hennes mamma skulle komma och hämta mig, så skulle vi typ va lite och sen göra oss iordning för schools out. Men problemet var att jag inte fick reda när de skulle komma utan hon skrev bara - jag smsar.
och helt plötsligt smsar hon och säger att jag ska gå ut nu, och jag har varken ätit eller packat.
Då skrev jag det till hon, och då blev hon lite sur.
Och självklart retades jag lite med henne ;))



HAHAHAHA x'd
ibland är det allt kul att retas med folk..
hmm,, finns det äns tabletter för pms?

Kommentarer
Postat av: clara♥

sv:Tack :)

allt bra? :)

2011-06-17 @ 16:15:23
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV: hihi tack!! :D

2011-06-18 @ 21:10:15
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Sudda bort din sura min.

HAHA, hej bloggen!
Har smsat lite med Nathalie nyss.. Tror inte hon är på världens bästa humör just nu, haha..
Nä, men helt oskyldig är jag väll inte. Nathalie och hennes mamma skulle komma och hämta mig, så skulle vi typ va lite och sen göra oss iordning för schools out. Men problemet var att jag inte fick reda när de skulle komma utan hon skrev bara - jag smsar.
och helt plötsligt smsar hon och säger att jag ska gå ut nu, och jag har varken ätit eller packat.
Då skrev jag det till hon, och då blev hon lite sur.
Och självklart retades jag lite med henne ;))



HAHAHAHA x'd
ibland är det allt kul att retas med folk..
hmm,, finns det äns tabletter för pms?

Kommentarer
Postat av: clara♥

sv:Tack :)

allt bra? :)

2011-06-17 @ 16:15:23
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV: hihi tack!! :D

2011-06-18 @ 21:10:15
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0