SLEEP OVER!

hej bloggen!
som ni vet sov jag hos Sofia inatt, riktigt mysigt!
inatt blir det skräckfilm med nathalie..
desutom är hon helt bestämd på att hon ska köpa systemkamera..
jag - Men duvet, det är extremt klumpigt att ha med sig, det tycker alla..
hon - Aja, men det kommer inte jag tycka..
tror tyvär inte hon är ''redo'' för systemkamera.
Jag sålde ju min, och vet mer om kameror än henne?!
skitsamm, hennes val, men jag tycker det är enormt patetsikt.
hade iaf väntat lite till om jag var henne!
Här kommer ett bar bilder :)

En komedi och en skräck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

SLEEP OVER!

hej bloggen!
som ni vet sov jag hos Sofia inatt, riktigt mysigt!
inatt blir det skräckfilm med nathalie..
desutom är hon helt bestämd på att hon ska köpa systemkamera..
jag - Men duvet, det är extremt klumpigt att ha med sig, det tycker alla..
hon - Aja, men det kommer inte jag tycka..
tror tyvär inte hon är ''redo'' för systemkamera.
Jag sålde ju min, och vet mer om kameror än henne?!
skitsamm, hennes val, men jag tycker det är enormt patetsikt.
hade iaf väntat lite till om jag var henne!
Här kommer ett bar bilder :)

En komedi och en skräck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0