Usch...

Hej bloggen! Inatt så vaknade jag och mådde så satans illa, och spydde.. Eller jag typ, äsch, vi går inte in på detaljer, men eftersom jag har så känslig mage, så är det inte så konstigt eftersom jag vräkte i mig alla chips och mer än halva drickan.. Och lite mer grejer då.. Så ni behöver inte vara rädda att det är typ magsjuka eller nåt, för det här har hänt förrut, så somsagt, det är ingen fara. Idag ska jag och pappa åka och hälsa på några, och även handla lite mat. Imorgon ska vi åka till mullsjö och spela match, dubbelmatch.. Det blir nog roligt men JOBBIGT.. Hoppas eran fredag har vart bra, och hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Usch...

Hej bloggen! Inatt så vaknade jag och mådde så satans illa, och spydde.. Eller jag typ, äsch, vi går inte in på detaljer, men eftersom jag har så känslig mage, så är det inte så konstigt eftersom jag vräkte i mig alla chips och mer än halva drickan.. Och lite mer grejer då.. Så ni behöver inte vara rädda att det är typ magsjuka eller nåt, för det här har hänt förrut, så somsagt, det är ingen fara. Idag ska jag och pappa åka och hälsa på några, och även handla lite mat. Imorgon ska vi åka till mullsjö och spela match, dubbelmatch.. Det blir nog roligt men JOBBIGT.. Hoppas eran fredag har vart bra, och hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0