Svar + vanligt inlägg

Hej bloggen! Har vart hos mamma rätt länge, och har därför inte haft någon dator typ.. Fast jag är fortfarande hos mamma. Jag har 'typ' fått jobb! Fast det är inte säkert än :p jag ska typ sälja gt, eller aftonbladet :) så ska jag spara till en mini-dator :) så kanske jag ska få en xperia x10 mini pro som jag så hemskt gärna vill ha. Fast det beror på om pappa vill det ( hoppas hoppas hoppas ).

hur många unika besökare har du ? / Anoym (...)
Svar; Hej Anonyn! Jag har mellan 15-20 stycken unika besökare per dag :)

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Svar + vanligt inlägg

Hej bloggen! Har vart hos mamma rätt länge, och har därför inte haft någon dator typ.. Fast jag är fortfarande hos mamma. Jag har 'typ' fått jobb! Fast det är inte säkert än :p jag ska typ sälja gt, eller aftonbladet :) så ska jag spara till en mini-dator :) så kanske jag ska få en xperia x10 mini pro som jag så hemskt gärna vill ha. Fast det beror på om pappa vill det ( hoppas hoppas hoppas ).

hur många unika besökare har du ? / Anoym (...)
Svar; Hej Anonyn! Jag har mellan 15-20 stycken unika besökare per dag :)

Puss&Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0