Söndag, 1 januari

Hej alla! Jag sitter vid köksbordet och äter banan, har vart vaken i 1,5 timme, fast frida vill inte vara vaken, hon vill minsann sova ^^ vaknade ganska sent idag ( som jag bara hatar att göra ).. Ska lägga mig tidigt ikväll och gå upp tidigt. Jag tror inte det skadar att sova länge 1 gång. Sen ska jag till mamma, fast jag kom på att jag ska ju igentligen inte åka hem till henne förrän imorgon o: pappa och mamma får prata om det senare, nu ska jag ladda upp lite bilder sen nyårsafton, fast inte bara nyårsafton, från lite andra dagar också ^^, Nästan alla blev dåliga, men några bra blev det iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Söndag, 1 januari

Hej alla! Jag sitter vid köksbordet och äter banan, har vart vaken i 1,5 timme, fast frida vill inte vara vaken, hon vill minsann sova ^^ vaknade ganska sent idag ( som jag bara hatar att göra ).. Ska lägga mig tidigt ikväll och gå upp tidigt. Jag tror inte det skadar att sova länge 1 gång. Sen ska jag till mamma, fast jag kom på att jag ska ju igentligen inte åka hem till henne förrän imorgon o: pappa och mamma får prata om det senare, nu ska jag ladda upp lite bilder sen nyårsafton, fast inte bara nyårsafton, från lite andra dagar också ^^, Nästan alla blev dåliga, men några bra blev det iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0