Ny kamera.

Hej bloggen! Var precis nere i tvättstugan och la in en tvätt :) Har jag glömt att berätta att jag sparar till en ny kamera till sommaren? Haha, nu vet ni iaf :) Jag har bestämt vilken jag ska köpa. Det är en nikon. Först trodde jag nikon var komplicerade men sen när jag läste runt och kollade lite på den, såg jag att den var lättare än andra nikon. Just nu har jag ju en canon ixus 95 is som jag är supernöjd med, men vill ha en lite mer. Nu längtar jag till sommaren :)
Här kommer en bild på kameran! ♥



Haha, allt det får man med också då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Ny kamera.

Hej bloggen! Var precis nere i tvättstugan och la in en tvätt :) Har jag glömt att berätta att jag sparar till en ny kamera till sommaren? Haha, nu vet ni iaf :) Jag har bestämt vilken jag ska köpa. Det är en nikon. Först trodde jag nikon var komplicerade men sen när jag läste runt och kollade lite på den, såg jag att den var lättare än andra nikon. Just nu har jag ju en canon ixus 95 is som jag är supernöjd med, men vill ha en lite mer. Nu längtar jag till sommaren :)
Här kommer en bild på kameran! ♥



Haha, allt det får man med också då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0