morgon

hej bloggen! igår var jag så trött, att jag inte orkade skriva ett inlägg.. igår så var jag med nathalie och vi fotade, åt semla, och åt pommesfrites, hehe! idag så skulle jag gå upp 7, men då så stänger jag av klockan och vaknar inte förrän 10.. så jag missade tiden, fan.. hehe, men jag ska inte klaga. senare ska jag vara med nathalie ( igen ) och vi ska baka kladdkaka, muuuuuuuums! här kommer lite bilder sen igår, och jag vet, jag har gjort misstaget att kapa av huvudet på nathalie , på bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

morgon

hej bloggen! igår var jag så trött, att jag inte orkade skriva ett inlägg.. igår så var jag med nathalie och vi fotade, åt semla, och åt pommesfrites, hehe! idag så skulle jag gå upp 7, men då så stänger jag av klockan och vaknar inte förrän 10.. så jag missade tiden, fan.. hehe, men jag ska inte klaga. senare ska jag vara med nathalie ( igen ) och vi ska baka kladdkaka, muuuuuuuums! här kommer lite bilder sen igår, och jag vet, jag har gjort misstaget att kapa av huvudet på nathalie , på bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0