Isabel Nordqvist

Hur ska man börja? När man nämner ditt namn är det som en flod av minnen svämmar upp.. Jag älskar dej så otroligt mycket att det inte finns ord för det.  Vi har haft så extremt bra stunder tillsammans, och även en hel del dåliga. Men dom dåliga, dom struntar vi i? Det är dig jag ringer om jag mår dåligt och behöver prata med någon. Det är dig jag litar på till 100%. Kommer du ihåg när vi gick och sjöng nere vid, typ "ån" så stod den där tanten och kollade på oss? Kommer du ihåg när vi möttes varje morgon på skolan? Det där är 2 av våra ungefär 200000000000 miljarder minnen tillsammans.. Det känns som vi börjat glida isär, och det får verkligen inte hända! Vafan skulle jag göra utan dig? Dö? Du är en del av mitt liv. Skulle du inte finnas där, skulle det fattas en pusselbit av mitt hjärta. Jag vill även säga förlåt för alla dom gångerna jag varit taskig mot dej, FÖRLÅT. Bästavän, jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Bra att vi snart flytta till Grästorp igen!!!

Då blir det ju så lättare för er att umgås...



Det är jätte viktigt att ha riktiga vänner!!!

2011-01-30 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Isabel Nordqvist

Hur ska man börja? När man nämner ditt namn är det som en flod av minnen svämmar upp.. Jag älskar dej så otroligt mycket att det inte finns ord för det.  Vi har haft så extremt bra stunder tillsammans, och även en hel del dåliga. Men dom dåliga, dom struntar vi i? Det är dig jag ringer om jag mår dåligt och behöver prata med någon. Det är dig jag litar på till 100%. Kommer du ihåg när vi gick och sjöng nere vid, typ "ån" så stod den där tanten och kollade på oss? Kommer du ihåg när vi möttes varje morgon på skolan? Det där är 2 av våra ungefär 200000000000 miljarder minnen tillsammans.. Det känns som vi börjat glida isär, och det får verkligen inte hända! Vafan skulle jag göra utan dig? Dö? Du är en del av mitt liv. Skulle du inte finnas där, skulle det fattas en pusselbit av mitt hjärta. Jag vill även säga förlåt för alla dom gångerna jag varit taskig mot dej, FÖRLÅT. Bästavän, jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Bra att vi snart flytta till Grästorp igen!!!

Då blir det ju så lättare för er att umgås...



Det är jätte viktigt att ha riktiga vänner!!!

2011-01-30 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0