hmmm





Vem???????????

Kommentarer
Postat av: ingen

läs mitt sms!!

2011-01-14 @ 17:15:05
Postat av: Anonym

hej amanda jag kan tyvärr inte säga vem jag är.. men jag är alla dem personerna men iget av dem namnet är mitt äkta.. jag var så arg på dig utan attsäga nått till dig eller visa det, men när vi är så skriver du aldrig om mig du skriver bara om alla andra.. Jag vet att du aldrig gillat mig..! så kan vi inte bara skita i allt Du skäms över mig, jag vet det eftersom du aldrig skriver om mig !

2011-01-14 @ 21:57:21
Postat av: ANONYM

jag vill inte vara med på bin blogg eller så det är inte det det handlar om,om''kevin''tänker lägga sig i !!

2011-01-14 @ 21:58:34
Postat av: "kevin"

heter inte det men ok, jag sa helt ärligt i mitt förra inlägg att jag uttryckte mig anonymt för att jag inte ville bli inblandad så jag ska väl hålla mig borta om du anser att jag lägger mig i.. hade ju vart bättre om ni kunde lösa det istället =D!

2011-01-14 @ 23:21:11
Postat av: Amanda

hade vart bättre om du bara erkänner vem du är, istället för att vara så feg och inte säga det -.-'

2011-01-14 @ 23:42:07
Postat av: amanda , du vet veem

okej , nu är det såhär att du den anonyma jäveln som kommenterar taskiga grejer om amanda kan ge fan i de , hon väljer själv vad hon vill skriva om ! och eftersom du inte berättar vem de är så kan ju inte amanda börja skriva om dej när ni är med varann !! sådeså

2011-01-15 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hmmm





Vem???????????

Kommentarer
Postat av: ingen

läs mitt sms!!

2011-01-14 @ 17:15:05
Postat av: Anonym

hej amanda jag kan tyvärr inte säga vem jag är.. men jag är alla dem personerna men iget av dem namnet är mitt äkta.. jag var så arg på dig utan attsäga nått till dig eller visa det, men när vi är så skriver du aldrig om mig du skriver bara om alla andra.. Jag vet att du aldrig gillat mig..! så kan vi inte bara skita i allt Du skäms över mig, jag vet det eftersom du aldrig skriver om mig !

2011-01-14 @ 21:57:21
Postat av: ANONYM

jag vill inte vara med på bin blogg eller så det är inte det det handlar om,om''kevin''tänker lägga sig i !!

2011-01-14 @ 21:58:34
Postat av: "kevin"

heter inte det men ok, jag sa helt ärligt i mitt förra inlägg att jag uttryckte mig anonymt för att jag inte ville bli inblandad så jag ska väl hålla mig borta om du anser att jag lägger mig i.. hade ju vart bättre om ni kunde lösa det istället =D!

2011-01-14 @ 23:21:11
Postat av: Amanda

hade vart bättre om du bara erkänner vem du är, istället för att vara så feg och inte säga det -.-'

2011-01-14 @ 23:42:07
Postat av: amanda , du vet veem

okej , nu är det såhär att du den anonyma jäveln som kommenterar taskiga grejer om amanda kan ge fan i de , hon väljer själv vad hon vill skriva om ! och eftersom du inte berättar vem de är så kan ju inte amanda börja skriva om dej när ni är med varann !! sådeså

2011-01-15 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0