Hej bloggen! Har håltimme i skolan nu och ...

Hej bloggen! Har håltimme i skolan nu och har jättetråkigt, efter som jag o alex är de ändå från våran klass som har svensk/engelska. Jag fick hemkunskap på elevensval, precis som jag ville. Kan förklara hur allt ser ut där jag sitter. Mitt framför mig är ett pingis bord med ett nät som är i mitten. Alex och hans kompis spelar pingis. Utanför är ett träd, och så ser jag taket på arena vänersborg. Nästa lektion är svenska. Det finns 3 fönster, 32 väggutag. Vet inte varför det är så många väggutag, i ett så litet rum. Hur ska man förklara hur stort rummet är? Lite större än mitt rum hos pappa ungefär. Usch vad jag har tråkigt. Jag längtar tills jag får en ny mobil. Jag har bestämt att skaffa en mobil med tangentbord. Så den rosa nokian hade varit perfekt! Åh, jag önskar jag hade den telefonen nu! Haha, jag satt precis och funderade på nackdelar med min mobil jag har nu, och kom inte på några. Eller kanske att den är så uttjatad. Och att det inte finns konversationer i den. Som sagt, jag har väldigt tråkigt. Oj, vad mycket jag har skrivit nu , och bara massa skitgrejer? Skitsamm, jag har iaf ngt att göra. Föresten ska jag byta teleoperatör. Säger man så ? Jag ska iallafall byta till comviq. Och så kommer jag få gratis surf och skicka gratis sms, yea! Näe, nu vet jag faktisk inte vad jag ska skriva mer. Att jag känner mig som en tönt? Haha.. Ha en jädrigt bra dag. Förresten har jag bestämt vilken minidator jag ska spara ihop till. En rosa acer dator. Okej, nu måste jag sluta. Puss&Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Hej bloggen! Har håltimme i skolan nu och ...

Hej bloggen! Har håltimme i skolan nu och har jättetråkigt, efter som jag o alex är de ändå från våran klass som har svensk/engelska. Jag fick hemkunskap på elevensval, precis som jag ville. Kan förklara hur allt ser ut där jag sitter. Mitt framför mig är ett pingis bord med ett nät som är i mitten. Alex och hans kompis spelar pingis. Utanför är ett träd, och så ser jag taket på arena vänersborg. Nästa lektion är svenska. Det finns 3 fönster, 32 väggutag. Vet inte varför det är så många väggutag, i ett så litet rum. Hur ska man förklara hur stort rummet är? Lite större än mitt rum hos pappa ungefär. Usch vad jag har tråkigt. Jag längtar tills jag får en ny mobil. Jag har bestämt att skaffa en mobil med tangentbord. Så den rosa nokian hade varit perfekt! Åh, jag önskar jag hade den telefonen nu! Haha, jag satt precis och funderade på nackdelar med min mobil jag har nu, och kom inte på några. Eller kanske att den är så uttjatad. Och att det inte finns konversationer i den. Som sagt, jag har väldigt tråkigt. Oj, vad mycket jag har skrivit nu , och bara massa skitgrejer? Skitsamm, jag har iaf ngt att göra. Föresten ska jag byta teleoperatör. Säger man så ? Jag ska iallafall byta till comviq. Och så kommer jag få gratis surf och skicka gratis sms, yea! Näe, nu vet jag faktisk inte vad jag ska skriva mer. Att jag känner mig som en tönt? Haha.. Ha en jädrigt bra dag. Förresten har jag bestämt vilken minidator jag ska spara ihop till. En rosa acer dator. Okej, nu måste jag sluta. Puss&Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0