Dag 1 - Mig själv i ord.

Ja, då kan jag väll börja med att jag heter Amanda Carlsson. Jag har en mamma och en pappa som inte bor ihop, som jag är varannan vecka hos. Jag har 5 underbara lillebröder! Jonathan, Rasmus, William, Benjamin och Sebastian. Och en otroligt vacker katt! Min favorit mat är pommesfrites och kött, med bearnéase sås, är inte så säker på stavningen, menmen. Mina favorit färger är rosa, limegrön, turkos och vit! Jag gillar nästan all slags musik, förutom typ hårdrock o lite sån musik. Min ögonfärg är grön-blå. Och jag har väll typ mörkblont hår. Jag ÄLSKAR att fota, vara med kompisar, gå runt i pyjamas en hel dag, och innebandy, och självklart andra saker också. Ja, vad ska jag mer säga, jag älskar godis? Men det visste ni ju redan ;)

Det var lite om mig då..
Puss


Ps; Bilden är flummig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Dag 1 - Mig själv i ord.

Ja, då kan jag väll börja med att jag heter Amanda Carlsson. Jag har en mamma och en pappa som inte bor ihop, som jag är varannan vecka hos. Jag har 5 underbara lillebröder! Jonathan, Rasmus, William, Benjamin och Sebastian. Och en otroligt vacker katt! Min favorit mat är pommesfrites och kött, med bearnéase sås, är inte så säker på stavningen, menmen. Mina favorit färger är rosa, limegrön, turkos och vit! Jag gillar nästan all slags musik, förutom typ hårdrock o lite sån musik. Min ögonfärg är grön-blå. Och jag har väll typ mörkblont hår. Jag ÄLSKAR att fota, vara med kompisar, gå runt i pyjamas en hel dag, och innebandy, och självklart andra saker också. Ja, vad ska jag mer säga, jag älskar godis? Men det visste ni ju redan ;)

Det var lite om mig då..
Puss


Ps; Bilden är flummig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0