söndagkväll

det var det här sportlovet, men jag har haft det grymt!
nu är jag taggad inför skolan igen, och har fått nya krafter.
imorgon har vi kemi prov, och jag har faktiskt pluggat!
fast vi får se hur det går..
ikväll ska jag först se på minuten, sen solsidan, och sist big brother.
är fan beroende av big brother :$
hehe. jagvet, jagvet, det är bara ungefär 1 inlägg per dag, och dom är rätt tråkiga, men jag ska iallafall försöka bättra mig. nu ska jag surfa vidare på datorn lite, sen ska jag kolla på alla dessa programm!
jag älskar söndagar på ett sätt, det är jätte många bra programm på tvn, och hatar dom på ett annat sätt, det är skola dagen efter ( oftast ).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

söndagkväll

det var det här sportlovet, men jag har haft det grymt!
nu är jag taggad inför skolan igen, och har fått nya krafter.
imorgon har vi kemi prov, och jag har faktiskt pluggat!
fast vi får se hur det går..
ikväll ska jag först se på minuten, sen solsidan, och sist big brother.
är fan beroende av big brother :$
hehe. jagvet, jagvet, det är bara ungefär 1 inlägg per dag, och dom är rätt tråkiga, men jag ska iallafall försöka bättra mig. nu ska jag surfa vidare på datorn lite, sen ska jag kolla på alla dessa programm!
jag älskar söndagar på ett sätt, det är jätte många bra programm på tvn, och hatar dom på ett annat sätt, det är skola dagen efter ( oftast ).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0