skola

hej bloggen! kom just hem.
idag var jag i skolan, efter skolan kom mamma o pappa och hämtade mig.
vi åkte till coop och handlade, moo!
och nu sitter jag här hemma, och har tråkigt..
har väntat på paketet med alla aftonbladet grejjerna ( som jag ska börja sälja ) i 5 veckor nu!
det kommer ju aldrig.. Får ringa dom igen tror jag..
måste erkänna att lambis nya toalettpapper med kärleksdikter är otroligt gulligt!
ikväll händer typ ingenting. tror jag.
kanske upptaderar ikväll med ?
kanske det, kanske.
föressten köpte jag sån här skyddgrej, från loreál, man tar på håret innan man plattar det, hoppas att det är bra..

Puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

Har en sån, fast för när man lockar håret ;) <3

2011-02-28 @ 17:26:22
URL: http://rosaprickikorvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

skola

hej bloggen! kom just hem.
idag var jag i skolan, efter skolan kom mamma o pappa och hämtade mig.
vi åkte till coop och handlade, moo!
och nu sitter jag här hemma, och har tråkigt..
har väntat på paketet med alla aftonbladet grejjerna ( som jag ska börja sälja ) i 5 veckor nu!
det kommer ju aldrig.. Får ringa dom igen tror jag..
måste erkänna att lambis nya toalettpapper med kärleksdikter är otroligt gulligt!
ikväll händer typ ingenting. tror jag.
kanske upptaderar ikväll med ?
kanske det, kanske.
föressten köpte jag sån här skyddgrej, från loreál, man tar på håret innan man plattar det, hoppas att det är bra..

Puss

Kommentarer
Postat av: nathalie

Har en sån, fast för när man lockar håret ;) <3

2011-02-28 @ 17:26:22
URL: http://rosaprickikorvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0