hehehe.

hejsan!
jo, skrev ju ett inlägg igår att jag hade köpt systemkamera.. Gör kul! Skulle igentligen väntat till sommaren, men då hittade jag en perfekt nu! Jag skrev ett inlägg för ett tag sen att jag tyckte det var onödigt med system, och patetiskt med system. Håller med om det till 100% fortfarande. Men mitt intresse har blivit så otroligt stort, att jag kände att jag behövde en systemkamera. Men! Eftersom det är så otroligt klumpigt med system, det går inte att komma undan, så kommer jag ha kvar min kompakta. Och nej, jag köpte inte system för att jag kände press för att alla andra har system, utan för att jag ville mer inställningar på själva kameran, och lite sådär. Så alla ni med kompaktkameror där ute, man behöver faktiskt inte ha systemkamera för att ta snygga kort!

Ni som inte är fotointresserade kanske inte förstår, eller är så intresserade. ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hehehe.

hejsan!
jo, skrev ju ett inlägg igår att jag hade köpt systemkamera.. Gör kul! Skulle igentligen väntat till sommaren, men då hittade jag en perfekt nu! Jag skrev ett inlägg för ett tag sen att jag tyckte det var onödigt med system, och patetiskt med system. Håller med om det till 100% fortfarande. Men mitt intresse har blivit så otroligt stort, att jag kände att jag behövde en systemkamera. Men! Eftersom det är så otroligt klumpigt med system, det går inte att komma undan, så kommer jag ha kvar min kompakta. Och nej, jag köpte inte system för att jag kände press för att alla andra har system, utan för att jag ville mer inställningar på själva kameran, och lite sådär. Så alla ni med kompaktkameror där ute, man behöver faktiskt inte ha systemkamera för att ta snygga kort!

Ni som inte är fotointresserade kanske inte förstår, eller är så intresserade. ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0