håltimme

hejsan bloggen. är hemma hos pappa nu på håltimmen.. Jag vet att jag uppdaterat dåligt, men som sagt, har ingen dator hos mamma.. Mobilen är rätt jobbig att blogga med, tyvär.. Vet inte när jag får/köper en dator, men då kommer uppdateringen äga! Iaf, har fått jobb med att sälja aftonbladet på lördag & söndag, och helgdagar, så jag kommer tjäna lite extra pengar, wiho! men som sagt, sparar till en ny kamera också. Får se vad jag köper först..
Idag är det onsdag och jag ska inte göra något speciellt idag, trorja.
Puss&Kram


Bilden är ful och tråkigt, men jag ville lägga ut någon bild iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

håltimme

hejsan bloggen. är hemma hos pappa nu på håltimmen.. Jag vet att jag uppdaterat dåligt, men som sagt, har ingen dator hos mamma.. Mobilen är rätt jobbig att blogga med, tyvär.. Vet inte när jag får/köper en dator, men då kommer uppdateringen äga! Iaf, har fått jobb med att sälja aftonbladet på lördag & söndag, och helgdagar, så jag kommer tjäna lite extra pengar, wiho! men som sagt, sparar till en ny kamera också. Får se vad jag köper först..
Idag är det onsdag och jag ska inte göra något speciellt idag, trorja.
Puss&Kram


Bilden är ful och tråkigt, men jag ville lägga ut någon bild iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0