Halka.

Hejsan! fick låna mammas dator lite, så nu kan jag skriva ett blogginlägg.. Jag är hemma från skolan idag, anledning? Jo, när jag skulle tralla iväg till skolan var det snö som täckte isen som låg på marken.. Jag då, som har bråttom till bussen, går med raska snabba steg. Jag kommer 2 steg innan jag gör en vurpa och slår i hela låret, ryggen, höften och armen.. Nu kan jag knappt gå.. Jag hatar detta väder. Senare ska jag till pappa. Och där ska vi nog äta tacos ( som vi alltid gör på fredagar ).. Förresten! Min symaskin som jag har ska jag sälja, känner att jag inte har någon använding för den just nu, men köper kanske en när vi flyttar till grästorp igen. Jag vill ha ungefär 700-800 kronor för den, och så får man med typ lite grejer, som trådrullar, dragkedjor, och massa annat.. Haha ;) Nu ska jag vila lite i soffan med en bra bok! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder du tar :D

2011-02-11 @ 13:26:03
Postat av: Anonym

Vad har du för någon kamera?

2011-02-11 @ 18:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Halka.

Hejsan! fick låna mammas dator lite, så nu kan jag skriva ett blogginlägg.. Jag är hemma från skolan idag, anledning? Jo, när jag skulle tralla iväg till skolan var det snö som täckte isen som låg på marken.. Jag då, som har bråttom till bussen, går med raska snabba steg. Jag kommer 2 steg innan jag gör en vurpa och slår i hela låret, ryggen, höften och armen.. Nu kan jag knappt gå.. Jag hatar detta väder. Senare ska jag till pappa. Och där ska vi nog äta tacos ( som vi alltid gör på fredagar ).. Förresten! Min symaskin som jag har ska jag sälja, känner att jag inte har någon använding för den just nu, men köper kanske en när vi flyttar till grästorp igen. Jag vill ha ungefär 700-800 kronor för den, och så får man med typ lite grejer, som trådrullar, dragkedjor, och massa annat.. Haha ;) Nu ska jag vila lite i soffan med en bra bok! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder du tar :D

2011-02-11 @ 13:26:03
Postat av: Anonym

Vad har du för någon kamera?

2011-02-11 @ 18:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0