JULLOV!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator!
Har inte bilder som sagt eftersom min kamera inte har något minneskort, men på lördag är det julafton, så kan hoppas på att det ligger ett minneskort i något av paketen hehe! Annars köper jag ett efter jul.

Vi gick på jullov idag, riktigt gött!
Så idag bytte vi julklappar i skolan, fick en marabou och två djungelvrålspåsar ( SÅ JÄDRANS GOTT ), och sådär!

DAGENS VILL HA: Minneskort till kameran!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och svart tröja
DAGENS FRISYR: Slarvknut
DAGENS LÅT: Halo - beyonce
DAGENS DUMMASTE: Vet inte?
DAGENS MISSLYCKANDE: Stökigt rum!
DAGENS DROG: Mjöööööölk <3
DAGENS KÖP: inget änsålänge!
DAGENS GODIS: Choklad & djungelvrål!
DAGENS HUMÖR: Toppenglad!
DAGENS CITAT: Ingen aning!
DAGENS ROLIGASTE: Lisa, och mina betyg jag fick idag!




old pictures!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag fick ju inte smaka :( <//3 du borde va dagens dummaste då :p

2011-12-26 @ 11:24:24
URL: http://www.johannawesome.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

JULLOV!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator!
Har inte bilder som sagt eftersom min kamera inte har något minneskort, men på lördag är det julafton, så kan hoppas på att det ligger ett minneskort i något av paketen hehe! Annars köper jag ett efter jul.

Vi gick på jullov idag, riktigt gött!
Så idag bytte vi julklappar i skolan, fick en marabou och två djungelvrålspåsar ( SÅ JÄDRANS GOTT ), och sådär!

DAGENS VILL HA: Minneskort till kameran!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och svart tröja
DAGENS FRISYR: Slarvknut
DAGENS LÅT: Halo - beyonce
DAGENS DUMMASTE: Vet inte?
DAGENS MISSLYCKANDE: Stökigt rum!
DAGENS DROG: Mjöööööölk <3
DAGENS KÖP: inget änsålänge!
DAGENS GODIS: Choklad & djungelvrål!
DAGENS HUMÖR: Toppenglad!
DAGENS CITAT: Ingen aning!
DAGENS ROLIGASTE: Lisa, och mina betyg jag fick idag!




old pictures!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag fick ju inte smaka :( <//3 du borde va dagens dummaste då :p

2011-12-26 @ 11:24:24
URL: http://www.johannawesome.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0