julhandlat!

shosho bloggen!

har handlat ALLA julkappar idag, har inte hunnit innan liksom!
Så jag gick upp vid halv sju imorse, åkte med min (styv)pappa till jobbet, ( han jobbar med husvagnar nära överby ), så väntade jag på hans jobb tills det öppnade, och då gick jag till överby och köpte alla julklappar!
Skulle duschat imorse igentligen, men försov mig så fick göra mig iordning på tio minuter.. Så mitt hår är inte de goaste just nu, heh.
IMORGON ÄR DET JULAFTON!

dåliga bilder, och ni vet varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

julhandlat!

shosho bloggen!

har handlat ALLA julkappar idag, har inte hunnit innan liksom!
Så jag gick upp vid halv sju imorse, åkte med min (styv)pappa till jobbet, ( han jobbar med husvagnar nära överby ), så väntade jag på hans jobb tills det öppnade, och då gick jag till överby och köpte alla julklappar!
Skulle duschat imorse igentligen, men försov mig så fick göra mig iordning på tio minuter.. Så mitt hår är inte de goaste just nu, heh.
IMORGON ÄR DET JULAFTON!

dåliga bilder, och ni vet varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0