är med nathiuäää

yeahyeah.
min dator har blivit värsta seg.
fråga mig inte varför.
får fråga pappa om hjälp eller något!

ni som orkar läsa:

den senaste tiden har hänt en jävla massa saker.
har t.ex. bytt från varannan vecka med pappa till varannan helg, för det blev jobbigt med tåg och allt.
sen så har ju skolan gått sådär ( asså jag har lätt för mig i skolan oså, men ah, massa som jag inte tar upp här, ledseeeen. ). De jag umgås med mest just nu är Nathalie, Fanny, Johanna, Nicole, Lisette, Pierre och min SUSANNIIIS , och en jävla massa andra folk då, men de är väll dem jag har kommit närmast.
Sen så är det ju speciellt mellan mig o natha, eftersom vi vart kompisar från att vi var 2 månader, finns massa gulliga kort sen då, och vi vet allt om varandra, t.o.m varandras fb-lösenord, och hon är helt seriöst som en syster för mig, älskar dig så sjukt mycket! Föressten är jag hemma hos pappa nu! hahaha..


aja, de är typ väääääldigt lite om mitt liv haha.





GRATTIS ÄLSKADE (plast) SYSTER NIKE! ♥



Kommentarer
Postat av: Nike :D

jag e väl inte gjord av plast! :D Sjukt fin blogg förresten syrran! <33

2011-12-09 @ 20:02:31
URL: http://nikesspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

är med nathiuäää

yeahyeah.
min dator har blivit värsta seg.
fråga mig inte varför.
får fråga pappa om hjälp eller något!

ni som orkar läsa:

den senaste tiden har hänt en jävla massa saker.
har t.ex. bytt från varannan vecka med pappa till varannan helg, för det blev jobbigt med tåg och allt.
sen så har ju skolan gått sådär ( asså jag har lätt för mig i skolan oså, men ah, massa som jag inte tar upp här, ledseeeen. ). De jag umgås med mest just nu är Nathalie, Fanny, Johanna, Nicole, Lisette, Pierre och min SUSANNIIIS , och en jävla massa andra folk då, men de är väll dem jag har kommit närmast.
Sen så är det ju speciellt mellan mig o natha, eftersom vi vart kompisar från att vi var 2 månader, finns massa gulliga kort sen då, och vi vet allt om varandra, t.o.m varandras fb-lösenord, och hon är helt seriöst som en syster för mig, älskar dig så sjukt mycket! Föressten är jag hemma hos pappa nu! hahaha..


aja, de är typ väääääldigt lite om mitt liv haha.





GRATTIS ÄLSKADE (plast) SYSTER NIKE! ♥



Kommentarer
Postat av: Nike :D

jag e väl inte gjord av plast! :D Sjukt fin blogg förresten syrran! <33

2011-12-09 @ 20:02:31
URL: http://nikesspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0