24 december, julafton

sjukt mysig julafton!

dagen började med att jag fick ett paket på morgonen, ett 4 gb minneskort till kameran!
sedan kom farfar & farbror på en fika. mysigt! sedan kom våran andra farbror och flickvän, oxå på en fika, lika mysigt de! efter det kom mormor & morfar, Lucas, och moster, hennes kille, och deras gullige son isac! vi åt god julmat, & godis såklart, kollade på kalle anka, sedan kom "tomten". efter det var det present utdelning, fick bland annat, minneskortet då, kläder, plattång, smink, nagellack, almanacka, ljus, pengar, och presentkort.

fast vad man får är ju inte särskilt viktigt, det är ju själva tanken!
här kommer bildbooooomb!









lite av dagen!
älskar min familj & släkt så mycket!
imorgon blir det att träffa farmor, och alla andra!

god jul på er finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

24 december, julafton

sjukt mysig julafton!

dagen började med att jag fick ett paket på morgonen, ett 4 gb minneskort till kameran!
sedan kom farfar & farbror på en fika. mysigt! sedan kom våran andra farbror och flickvän, oxå på en fika, lika mysigt de! efter det kom mormor & morfar, Lucas, och moster, hennes kille, och deras gullige son isac! vi åt god julmat, & godis såklart, kollade på kalle anka, sedan kom "tomten". efter det var det present utdelning, fick bland annat, minneskortet då, kläder, plattång, smink, nagellack, almanacka, ljus, pengar, och presentkort.

fast vad man får är ju inte särskilt viktigt, det är ju själva tanken!
här kommer bildbooooomb!









lite av dagen!
älskar min familj & släkt så mycket!
imorgon blir det att träffa farmor, och alla andra!

god jul på er finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0