Rubrik?

Hummm, orkar inte komma på någon rubrik.
kom nyss hem från Natha, haha som vanligt!
Vi har inte gjort något speciellt, bara slappat vid datorerna.
8 dagar kvar till skolan. Känner mig gött taggad!
Har köpt 2 par jeans denhär veckan ( kommer bild när jag orkar, haha ), men något jag behöver köpa innan skolan är en VAFANHETERDETNUDÅ, sånhär tröjjacka, fan har glömt vad det heter haha.. Så enkelt att ha på sig till ett par jeans liksom. Även om ni inte fattar vad jag pratar om för sak, höhö!
Näääää nu börjar jag bara babbla på så nu blir det bara jobbigt.
Kyss, puss och kram och allt man nu kan säga.



Alla borde ha en ziperall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Rubrik?

Hummm, orkar inte komma på någon rubrik.
kom nyss hem från Natha, haha som vanligt!
Vi har inte gjort något speciellt, bara slappat vid datorerna.
8 dagar kvar till skolan. Känner mig gött taggad!
Har köpt 2 par jeans denhär veckan ( kommer bild när jag orkar, haha ), men något jag behöver köpa innan skolan är en VAFANHETERDETNUDÅ, sånhär tröjjacka, fan har glömt vad det heter haha.. Så enkelt att ha på sig till ett par jeans liksom. Även om ni inte fattar vad jag pratar om för sak, höhö!
Näääää nu börjar jag bara babbla på så nu blir det bara jobbigt.
Kyss, puss och kram och allt man nu kan säga.



Alla borde ha en ziperall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0