VÅR?!

Hej bloggen!
Har inte haft tid o blogga i veckan.. Iaf, alla har blivit tokiga! Eller så är det jag som är lite efter.. Det blåser storm, men alla tror ju typ att det är ''slutet av våren'' och går ute utan jacka! Heelt sjukt.. Frös med jackan på förrut, haha.. Tänkte gå på innebandyn sen, men kom på att jag glömde gympa kläderna i skolan.. Måste även plugga till provet imorgon.. Geografi, som jag verkligen äääääääääääääääger på oxå, eller inte.. Jag antar att jag borde hämta min skolväska och plocka upp böckerna nu.. :< Jag såg årets första tussilago igår oxå, haha jag trodde det stavades tussElago! Kuligt...
Nytt nummer, fast jag kommer fan inte ihåg det.. Det får jag plugga in också.. ;)

Bild från google..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

VÅR?!

Hej bloggen!
Har inte haft tid o blogga i veckan.. Iaf, alla har blivit tokiga! Eller så är det jag som är lite efter.. Det blåser storm, men alla tror ju typ att det är ''slutet av våren'' och går ute utan jacka! Heelt sjukt.. Frös med jackan på förrut, haha.. Tänkte gå på innebandyn sen, men kom på att jag glömde gympa kläderna i skolan.. Måste även plugga till provet imorgon.. Geografi, som jag verkligen äääääääääääääääger på oxå, eller inte.. Jag antar att jag borde hämta min skolväska och plocka upp böckerna nu.. :< Jag såg årets första tussilago igår oxå, haha jag trodde det stavades tussElago! Kuligt...
Nytt nummer, fast jag kommer fan inte ihåg det.. Det får jag plugga in också.. ;)

Bild från google..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0