Sluta äta onyttigt helt?!

Hej! Blev ett väldigt kort inlägg förrut, haha! Va på ganska dåligt humör, vet inte varför igentligen, men jag skrev att jag vart hos sofia, min moster, sen i lördags, väldigt kul! Vi va ute och gick låååånga promenader i skogen och kollade på film och så, jätte mysigt! Laddar över bilderna imorgon.. Fick en del del fina bilder vid en fors typ, eller jag vet inte vad det heter ( haha ) då solen just gick ned! Sen idag så kom jag hem.. Så jag har solat, gjort milkshake ( som inte alls va god ) hmm.. Ja inte så mycket mer faktiskt!

Jag tänkte börja äta nyttigt föressten, för det gör jag verkligen inte nu, heh.. Så jag ska bara äta godis och onyttigt på fredagar och lördagar.. Vi får se hur det går med det! Haha, jag får köpa tuggummin ( SOCKERFRIA!! ) och tugga när jag blir sugen på något gott och sött..

Föressten, har ni kännt värmen idag, helt amazing.. + Att jag fått lite färg idag! Hahaha... Men inte direkt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Sluta äta onyttigt helt?!

Hej! Blev ett väldigt kort inlägg förrut, haha! Va på ganska dåligt humör, vet inte varför igentligen, men jag skrev att jag vart hos sofia, min moster, sen i lördags, väldigt kul! Vi va ute och gick låååånga promenader i skogen och kollade på film och så, jätte mysigt! Laddar över bilderna imorgon.. Fick en del del fina bilder vid en fors typ, eller jag vet inte vad det heter ( haha ) då solen just gick ned! Sen idag så kom jag hem.. Så jag har solat, gjort milkshake ( som inte alls va god ) hmm.. Ja inte så mycket mer faktiskt!

Jag tänkte börja äta nyttigt föressten, för det gör jag verkligen inte nu, heh.. Så jag ska bara äta godis och onyttigt på fredagar och lördagar.. Vi får se hur det går med det! Haha, jag får köpa tuggummin ( SOCKERFRIA!! ) och tugga när jag blir sugen på något gott och sött..

Föressten, har ni kännt värmen idag, helt amazing.. + Att jag fått lite färg idag! Hahaha... Men inte direkt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0