Ny mobil.



Jajjemän, snart är denna godbiten minminmin!
Mamma smsa mig förrut och berättade att hon beställt den till mig, aww!
Bortskämd jag låter... Eller på sätt o vis kanske jag är bortskämd för att jag har världens bästa föräldrar!
Hehehehe.. Nu får ni inte tro jag är dum i huvudet, men jag ska sälja min kamera..
Inte för att den inte är bra o så, utan för att jag vill ha en dator oxå.. Men jag ska köpa en annan kamera, en halvt systemkamera. (; Menmen, om något år/halvår kanske jag köper system igen.. Jag vet.. Jag är velig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Ny mobil.



Jajjemän, snart är denna godbiten minminmin!
Mamma smsa mig förrut och berättade att hon beställt den till mig, aww!
Bortskämd jag låter... Eller på sätt o vis kanske jag är bortskämd för att jag har världens bästa föräldrar!
Hehehehe.. Nu får ni inte tro jag är dum i huvudet, men jag ska sälja min kamera..
Inte för att den inte är bra o så, utan för att jag vill ha en dator oxå.. Men jag ska köpa en annan kamera, en halvt systemkamera. (; Menmen, om något år/halvår kanske jag köper system igen.. Jag vet.. Jag är velig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0