Lååång fredag!

Hej! Igår så var det besöksreokord på bloggen, hela 35 stycken besökte bloggen, brabra ;) Jag började dagen idag med att gå ut och sälja tidningar, sålde slut allihopa! Och tjänade 190 kr :)
Sen åkte vi på marknad i lidköping, och jag köpte ingenting, utom en godisrem, och sockervadd ( muuums! )..

Idag är det lång fredag, fast jag vet inte varför man har lång fredag, kanske för att man ska stanna uppe extra länge på kvällen? Nä, jag vet faktiskt inte..

På vägen hem från lidköping stannade vi på en rastplats, och jag hann ta lite bilder oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Lååång fredag!

Hej! Igår så var det besöksreokord på bloggen, hela 35 stycken besökte bloggen, brabra ;) Jag började dagen idag med att gå ut och sälja tidningar, sålde slut allihopa! Och tjänade 190 kr :)
Sen åkte vi på marknad i lidköping, och jag köpte ingenting, utom en godisrem, och sockervadd ( muuums! )..

Idag är det lång fredag, fast jag vet inte varför man har lång fredag, kanske för att man ska stanna uppe extra länge på kvällen? Nä, jag vet faktiskt inte..

På vägen hem från lidköping stannade vi på en rastplats, och jag hann ta lite bilder oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0