i'm home..

Jag är hemma igen! Dagen igår va underbar! Massa mys o bus! Cirkusen var kul, första gången jag va på cirkus med! :) Sen imorse när jag kom till mamma åkte vi först på en liten inflyttnings fest eller hur man nu säger, och sen på kalas hos en i släkten! Jag tog inte så mycket bilder, men de typ 2-3 bilder jag tog kommer upp idag eller imorgon. Imorgon ska jag till vårdcentralen vid 1 föressten. Har klagat på att jag hört dåligt, så jag ska dit och spola öronen, haha! Sen får jag se vad som händer.. Åker ju till pappa imorgon så jag antar att jag är med någon kompis eller så!

Ni ser vad jag ska göra, packa saker.. Vi flyttar ju snart faktiskt! :(

Kommentarer
Postat av: kevve

tumme upp för banan lådan =D

2011-04-17 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

i'm home..

Jag är hemma igen! Dagen igår va underbar! Massa mys o bus! Cirkusen var kul, första gången jag va på cirkus med! :) Sen imorse när jag kom till mamma åkte vi först på en liten inflyttnings fest eller hur man nu säger, och sen på kalas hos en i släkten! Jag tog inte så mycket bilder, men de typ 2-3 bilder jag tog kommer upp idag eller imorgon. Imorgon ska jag till vårdcentralen vid 1 föressten. Har klagat på att jag hört dåligt, så jag ska dit och spola öronen, haha! Sen får jag se vad som händer.. Åker ju till pappa imorgon så jag antar att jag är med någon kompis eller så!

Ni ser vad jag ska göra, packa saker.. Vi flyttar ju snart faktiskt! :(

Kommentarer
Postat av: kevve

tumme upp för banan lådan =D

2011-04-17 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0