BÄSTAVÄNNER <3

hej.
igår så träffa jag frida, och linnea. As kul. Jag och Linnea kastade nudlar, curry, kolasås, vatten och yogurt på frida, så hon fick duscha med kläderna på.. HAHAHA.. Sen så gjorde jag och Linnea typ nån bakgrej som vi sedan använder som ansiktsmask ( se bilder ).. Just nu sitter frida med en skål med möjlk, som hon blandat i oboý i, Linnea med ett knäckebröd som hon precis åt upp.. Nu måste jag skynda mig.. Ska ta bussen som går 11.15, och klockan är 10.08 och jag har inte gjort mig iordning!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

BÄSTAVÄNNER <3

hej.
igår så träffa jag frida, och linnea. As kul. Jag och Linnea kastade nudlar, curry, kolasås, vatten och yogurt på frida, så hon fick duscha med kläderna på.. HAHAHA.. Sen så gjorde jag och Linnea typ nån bakgrej som vi sedan använder som ansiktsmask ( se bilder ).. Just nu sitter frida med en skål med möjlk, som hon blandat i oboý i, Linnea med ett knäckebröd som hon precis åt upp.. Nu måste jag skynda mig.. Ska ta bussen som går 11.15, och klockan är 10.08 och jag har inte gjort mig iordning!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0