OHÄLSOSAMHELG!

hahah , ja det kan man lugnt säga ;)
i fredags kom isabel och tanja hem till mej , och då köpte vi godis o pizza, morgonen därpå så åt jag resterna av pizza till frukost ^^ senare var det kalas och då åt jag tårta och kakor och så hängde jag med hem till farmor i någon timme , och där fick jag en djungelvråls påse och sen så åt vi mat ( hälsosamt (; ) på kvällen var jag med frida och vi köpte godis och cola på hemmakväll ;) så nyttig har min helg varit , men nu är helgen över och det betyder inget godis :'<  idag ska jag nog hem till mamma på eftermiddagen , eller vänta nu! Min helg har faktiskt varit ganska hälsosam! ^^         jag har ju faktiskt ätit mat iallafall ;)

puss&kram påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

OHÄLSOSAMHELG!

hahah , ja det kan man lugnt säga ;)
i fredags kom isabel och tanja hem till mej , och då köpte vi godis o pizza, morgonen därpå så åt jag resterna av pizza till frukost ^^ senare var det kalas och då åt jag tårta och kakor och så hängde jag med hem till farmor i någon timme , och där fick jag en djungelvråls påse och sen så åt vi mat ( hälsosamt (; ) på kvällen var jag med frida och vi köpte godis och cola på hemmakväll ;) så nyttig har min helg varit , men nu är helgen över och det betyder inget godis :'<  idag ska jag nog hem till mamma på eftermiddagen , eller vänta nu! Min helg har faktiskt varit ganska hälsosam! ^^         jag har ju faktiskt ätit mat iallafall ;)

puss&kram påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0