Hej

Hej kära blogg! Just nu sitter jag och bloggar på pappas mobil för pappa använder datorn just nu. Ni får ursäkta röran , men jag håller faktiskt på att göra om här ;) som sagt är jag fortfarande sjuk... Får hoppas att jag hinner bli frisk innan söndag , för då ska jag till Liseberg. Iallafall så kommer mamma Och hämtar mej snart, och vi ska åka och köpa godis tills ikväll för då är det bara jag och mamma hemma och lilla Sebastian för alla andra pojkar är på nått race :) hoppas ni får en fortsatt bra fredag !! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Hej

Hej kära blogg! Just nu sitter jag och bloggar på pappas mobil för pappa använder datorn just nu. Ni får ursäkta röran , men jag håller faktiskt på att göra om här ;) som sagt är jag fortfarande sjuk... Får hoppas att jag hinner bli frisk innan söndag , för då ska jag till Liseberg. Iallafall så kommer mamma Och hämtar mej snart, och vi ska åka och köpa godis tills ikväll för då är det bara jag och mamma hemma och lilla Sebastian för alla andra pojkar är på nått race :) hoppas ni får en fortsatt bra fredag !! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0