hej

kvällen igår var toppen ^^

det var ett under att jag o cissi inte dog , så mycket som vi skrattade xd
ikväll kanske det blir att åka och käka pizza , beror på om jag får ..
men vi får ju hoppas på det :D
iallafall så gjorde jag ett videoinlägg som jag ska länka när jag skrivit klart :)
helgen har vart kanon! nästa helg blir det kalas hos pappa (:
valet är idag också.. inte för att jag är speciellt intresserad av det, och jag får ändå inte  rösta ;)
men ni får ha en fortsatt mysig söndag :D

kramar på er!

här är länken :      http://www.youtube.com/watch?v=TxOTphZ-NlU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

hej

kvällen igår var toppen ^^

det var ett under att jag o cissi inte dog , så mycket som vi skrattade xd
ikväll kanske det blir att åka och käka pizza , beror på om jag får ..
men vi får ju hoppas på det :D
iallafall så gjorde jag ett videoinlägg som jag ska länka när jag skrivit klart :)
helgen har vart kanon! nästa helg blir det kalas hos pappa (:
valet är idag också.. inte för att jag är speciellt intresserad av det, och jag får ändå inte  rösta ;)
men ni får ha en fortsatt mysig söndag :D

kramar på er!

här är länken :      http://www.youtube.com/watch?v=TxOTphZ-NlU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0