sönda kväll

hejsan!
frida var här nyss , i typ en halvtimme :)
men nu har hon gått , och jag ska sova snart , men först ska jag duscha, kanske kollar på ngn film eller något sen :)
imorgon är det skola .. jag orkar inte .. sen har jag inte bestämt något mer jag ska göra i veckan , förutom läxor och innebandy............. jag kan glädja mej åt att jag slutar tidigt imorgon , halv 2 :) aja , det är bara att stå ut . näääääää nu ska jag in i duschen , sen ska jag sova som miljarder andra människor (:




pös o kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

sönda kväll

hejsan!
frida var här nyss , i typ en halvtimme :)
men nu har hon gått , och jag ska sova snart , men först ska jag duscha, kanske kollar på ngn film eller något sen :)
imorgon är det skola .. jag orkar inte .. sen har jag inte bestämt något mer jag ska göra i veckan , förutom läxor och innebandy............. jag kan glädja mej åt att jag slutar tidigt imorgon , halv 2 :) aja , det är bara att stå ut . näääääää nu ska jag in i duschen , sen ska jag sova som miljarder andra människor (:




pös o kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0