Systemkamera eller kompaktkamera?

hej allihopa!
jag satt precis och funderade lite..
det har typ blivit någon modegrej att ha systemkamera, och alla tror det blir bättre bilder med systemkamera.
men det är fel. visst , om man är otroligt duktig på att ta kort och vet mycket om kameror och om man tar mycket kort , så är det ju klart man kan ha en systemkamera. men om man inte vet alla inställningar på en systemkamera och så , så blir det inte alls snygga bilder.. och tänk va klumpigt att bära med sej en systemkamera överallt , när man har valet att ta med sej en vanlig liten kompaktkamera? det är så löjligt att köpa systemkamera som den första eller andra kameran man har. jag säger det igen, MAN BEHÖVER INTE EN SYSTEMKAMERA FÖR ATT TA SNYGGA KORT! Jag hade valet att välja en systemkamera , men jag ville hellre ha en kompaktkamera... För jag tyckte inte jag behövde en systemkamera.
Hoppas jag har fått någon eller några att tänka om..

Bilder tagna med kompaktkamera ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Systemkamera eller kompaktkamera?

hej allihopa!
jag satt precis och funderade lite..
det har typ blivit någon modegrej att ha systemkamera, och alla tror det blir bättre bilder med systemkamera.
men det är fel. visst , om man är otroligt duktig på att ta kort och vet mycket om kameror och om man tar mycket kort , så är det ju klart man kan ha en systemkamera. men om man inte vet alla inställningar på en systemkamera och så , så blir det inte alls snygga bilder.. och tänk va klumpigt att bära med sej en systemkamera överallt , när man har valet att ta med sej en vanlig liten kompaktkamera? det är så löjligt att köpa systemkamera som den första eller andra kameran man har. jag säger det igen, MAN BEHÖVER INTE EN SYSTEMKAMERA FÖR ATT TA SNYGGA KORT! Jag hade valet att välja en systemkamera , men jag ville hellre ha en kompaktkamera... För jag tyckte inte jag behövde en systemkamera.
Hoppas jag har fått någon eller några att tänka om..

Bilder tagna med kompaktkamera ;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0