SÖNDAG !

hejsan bloggen!
har precis märkt att min ena tand är lös ^^,
jag som trodde jag tappat alla redan ;"(
om ungefär 45 minuter kommer alice och hämtar upp mej och så åker vi till innebandymathcen..
pappsen är inte hemma och jag är inte säker på att jag fått med mej alla grejer jag måste ha med mej :$
har även ätit tacos , till frukost :o
hoppas pappa verkligen inte ser detta inlägg, för då blir han inte glad....
efter matchen ska jag ut och fota med Alice :)
efter det ska jag nog hem till mamma , och imorgon äre skola ...
herregud!
vad behöver jag igentligen ha med mej till matchen , tänk om  jag glömmer någonting? :o
* klubba
* vattenflaska
* sockar
pappa ringde precis så sprang från datorn :]
han sa att jag hade med mig allt ;)
fast det var mer saker än dom jag skrivit dör uppe :o
min pappa har vart och spelat i korpen i göteborg , fast dom åkte ut , så han var påväg hem :)
så han kan kolla på matchen!
herrejävlar  vad jag pratar ;o
nu måste jag snart skynda mig :(
eller , jag kan ladda över bilderna från kameran så kan ni få se lite vackra bilder :]
jag kommer säkert att få håll på matchen :(
bilderna går inte att ladda över :0
fast nu gör dom det , heheh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

SÖNDAG !

hejsan bloggen!
har precis märkt att min ena tand är lös ^^,
jag som trodde jag tappat alla redan ;"(
om ungefär 45 minuter kommer alice och hämtar upp mej och så åker vi till innebandymathcen..
pappsen är inte hemma och jag är inte säker på att jag fått med mej alla grejer jag måste ha med mej :$
har även ätit tacos , till frukost :o
hoppas pappa verkligen inte ser detta inlägg, för då blir han inte glad....
efter matchen ska jag ut och fota med Alice :)
efter det ska jag nog hem till mamma , och imorgon äre skola ...
herregud!
vad behöver jag igentligen ha med mej till matchen , tänk om  jag glömmer någonting? :o
* klubba
* vattenflaska
* sockar
pappa ringde precis så sprang från datorn :]
han sa att jag hade med mig allt ;)
fast det var mer saker än dom jag skrivit dör uppe :o
min pappa har vart och spelat i korpen i göteborg , fast dom åkte ut , så han var påväg hem :)
så han kan kolla på matchen!
herrejävlar  vad jag pratar ;o
nu måste jag snart skynda mig :(
eller , jag kan ladda över bilderna från kameran så kan ni få se lite vackra bilder :]
jag kommer säkert att få håll på matchen :(
bilderna går inte att ladda över :0
fast nu gör dom det , heheh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0