Mobilblogg! Hej bloggen! Som sagt , ...

Mobilblogg! Hej bloggen! Som sagt , har jag kommit på att man kan blogga med mobilen ^^ så nu kommer jag kunna skriva massor av inlägg , jippi ;) senare händer väll ingenting typ, film kanske.. Imorgon ska jag ut och ta kort med matilda , om det inte är dåligt väder då. Just nu sitter jag på pappas innebandyträning , hurra va kul -.- fast man blir inte lite avundsjuk , för jag vill ju också spela ! :-D har ju inte spelat på två veckor nu :( men nästa vecka , då Jävlar ;) Hehe , gör ett inlägg senare :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

Mobilblogg! Hej bloggen! Som sagt , ...

Mobilblogg! Hej bloggen! Som sagt , har jag kommit på att man kan blogga med mobilen ^^ så nu kommer jag kunna skriva massor av inlägg , jippi ;) senare händer väll ingenting typ, film kanske.. Imorgon ska jag ut och ta kort med matilda , om det inte är dåligt väder då. Just nu sitter jag på pappas innebandyträning , hurra va kul -.- fast man blir inte lite avundsjuk , för jag vill ju också spela ! :-D har ju inte spelat på två veckor nu :( men nästa vecka , då Jävlar ;) Hehe , gör ett inlägg senare :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0