frågor + svaaaaaaaar

Hej babeee!

Skulle verkligen frågat men, hm, jag vet inte hur man gör (a) Kan man fråga en fråga här? :o isf så skulle jag vilja veta när du kommer till g-torp igen och om vi kunde få se lite bilder på det du syr ;)Saknar dig! Älskar "livet är som en jävligt stor pizza"! xd Så sant!
pusspådig! :* <3


svar ;   sussi , mitt gorilla barn! du får ställa frågor var du vill :D <3d  jepp , bilder på när jag syr och det jag syr kommer att komma någongång när jag laddar över bilderna från kameran !! :d   jag vet inte när jag kommer till grästrop  igen , men det måste vara jävligt  snart för jag saknar ihjäl dej !!!

puss på dej sussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
amandaacarlsson -

frågor + svaaaaaaaar

Hej babeee!

Skulle verkligen frågat men, hm, jag vet inte hur man gör (a) Kan man fråga en fråga här? :o isf så skulle jag vilja veta när du kommer till g-torp igen och om vi kunde få se lite bilder på det du syr ;)Saknar dig! Älskar "livet är som en jävligt stor pizza"! xd Så sant!
pusspådig! :* <3


svar ;   sussi , mitt gorilla barn! du får ställa frågor var du vill :D <3d  jepp , bilder på när jag syr och det jag syr kommer att komma någongång när jag laddar över bilderna från kameran !! :d   jag vet inte när jag kommer till grästrop  igen , men det måste vara jävligt  snart för jag saknar ihjäl dej !!!

puss på dej sussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0